fredag 5. november 2010

Gaveposer

De som kjenner meg, vet at jeg elsker gaveposer.  Det er mange gaveposer som har funnet veien inn i dette huset fra både inn og utland.  Både familie og venner tenker på meg hvis de selv har fått en fin pose, og de blir ofte gitt videre til meg.  Elsker å pakke inn gaver, og da er det ikke hvilke som helst pose disse gavene blir gitt i. Jeg synes at Nille har de fineste gaveposene for fødselsdager.  Ta en sjekk på Nille neste gang du er der, du vil garantert finne mange flotte.  Før jul kjøper jeg alltid masse gaveposer på IKEA, og det har jeg også gjort i år. 


Kjempesøte
(disse er ikke fra IKEA)



1 kommentar:

  1. Det nederste bildet med de fine stripete Minimega posene er fra posten http://littlescandinavian.com/2010/05/12/paper-party-bags-minimega/

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.