lørdag 18. desember 2010

Huset på landet

Etter å ha lest artikkelen om "Hos Gutta på landet er alt sjarmerende unormalt", måtte jeg/vi bare ta turen ut til julebygden. Det henger ting overalt, hyller, vegger og skap bugner.  Her finner du blant annet en 3 meter høy lysestake. Sjarmerende butikk som du sikkert kan være i mange timer uten å ha 'oppdaget' alt.

Tror jeg fikk en liten halvtime der inne, hvorpå mannen sa at her får du ta turen uten en dag....(mente alene uten ham).  Jeg tok hintet, - men jeg skal definitivt tilbake og bruke mer tid der.













 Ha en flott lørdagskveld alle sammen  

Photobucket

4 kommentarer:

  1. Hei.Takk for koselig hilsen. Så rart med den kommentaren jeg hadde skrevet. Takk for info . Litt flaut , men jeg sjekka flere ganger i går kveld også...hmm ja ja , det var ikke noe ufint der så det går bra. Men hvis det går an , vil jeg gjerne slette det jeg skreiv hos deg for det er jo feil . uffameg..
    Snakkes :)

    SvarSlett
  2. Hei og god kveld!
    Ja her har jeg vert noen ganger, og det blir alltid DYRT!! De har så utrolig mye fint at ved hver runde oppdager man noe nytt. Butikken formelig bugner av varer.
    Ble fristet til å dra ut en tur nå, men tror det vil være lurt for lommeboken og vente til etter jul!:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. SÅ mange fine bilder fra "Huset på landet".
    Jeg har vært der flere ganger. Har til og med kjøpt meg ei håndveske der. De er jo så greie. Pakker oppi posen(e) og bærer ut i bilen , serverer kaffe og...
    Og nå så jeg at de fremdeles har brødboksen "min". Jeg må visst løpe og kjøpe...
    Godnatt fra meg :)

    SvarSlett
  4. Mange flotte bilder du viser.
    Har også vært der, de har så mye fint og så er de så greie.
    Så koselig du vil følge meg videre.
    Ønsker deg en fin mandag.
    Klem Mio

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.