søndag 23. januar 2011

BLOG AWARD går til....

Jeg mottok en blogg award fra Anette Willemine den 20 jan. Tusen tusen takk, superkjekt at noen setter stor pris på bloggen min.  Anette har en flott blogg, og starter alltid innleggene sine med et fint sitat, og hun gir meg masse inspirasjon.

Dette er min første award, så jeg måtte tenke grundig gjennom hvem jeg skulle gi denne videre til, for jeg har nemlig lyst å gi til alle.  Alle har sin unike stil og interesse og jeg finner inspirasjon hos alle.

Skulle gjerne vært innom og kommentert på hver eneste blogg jeg følger hver eneste dag, men det har jeg ikke tid til, men vit at jeg er innom og følger med på deres fantastisk innlegg.
 Dere er alle en herlig inspirasjonskilde

Med i utfordringen er å dele 3 ting jeg liker, 
(det ser du nedenfor),
 og å gi award videre til 3 personer.

AWARD GÅR TIL.....

Hverdagslivet , fordi hun rett og slett er en fantastisk dame som har fulgt meg siden dag 1, og som det  herlige menneske hun er setter jeg umåtelig stor pris på henne.  Hun beskriver hverdagens trivialiteter på en flott måte, og jeg regner med at vi skal bli godt kjent i tiden fremover.

Stylizimo blog, fordi hennes innlegg, bilder, ideer har gitt meg enormt masse inspirasjon. Hun er flink til det meste, og snekrer selv de tøffeste bord, og har bare kjempesansen. 
Hun er selv flink å gi tilbakemeldinger, og satte stor pris på det når jeg var fersk i bloggverden.
I tillegg lager hun helt fantastiske fotomontasjer.

Prinsesse Elin, med hennes fantastiske energi, hvor jeg lurer på om hun har mer en 24 timer til rådighet.  Er imponert over hennes kreative evner, ideer, og ikke minst hennes enormt positive holdning.  Er sikker på at hun kunne satt alle sine innlegg i mellom 2 permer og fått en skikkelig flott inspirasjonsbok.
Har du ikke lyst å gjøre husarbeid, gå inn og les litt hos henne, så blir det jammen meg en mer positiv opplevelse det og.

I forbindelse med denne utfordringen skulle jeg si noen ting om hva jeg liker,

* Når jeg har fri elsker jeg å didle rundt (som vi sier her), det kan være shopping, venninnelunsj/treff med masse radling (prating),  interiørbutikker, eller bare ta det helt med ro, helst alene, og sitte med en god bok, eller høre musikk. Men fritiden min går mye til behandlinger og trening så når jeg får ha roen er det luksus for meg.   Ser ikke veldig mye på TV, men elsker gamle serier, serier som Downtown Abbey), dokumentarer, gamle kjælighetsfilmer og en god thriller.

* Jeg elsker å reise, og skal gjøre enda mer av det når ungene blir eldre og vi kan ta oss avgårde utenom skoleferiene.  Fortrinnsvis sol og varme, men også storbyferie.  
Mitt andre hjemland er Montenegro, men det er et reisemål om sommeren.  Om vinteren tar vi ofte turen til Gran Canaria hvor vi får den gode varmen, og hvor jeg elsker å dra på shopping.
I tillegg har vi en hytte hvor vi tilbringer masse tid.

*Jeg tenker med perspektiv på ting, setter vel kanskje større pris på enkelte ting enn folk flest. Og for meg å våkne opp etter å ha opplevd en god natt søvn  uten at smertene herjer i kroppen, DA HAR JEG DET FANTASTISK.

*Så har jeg jo barna mine, mannen min, MIN KJÆRE FAMILIE.

Har masse mer jeg kunne ha nevnt, men nå er innlegget langt nok som det er.  Ha en toppers dag !!!

KJEMPESTOR KLEM FRA METTE
PS Er det andre som opplever problemer med å komme inn på blogglisten.no for tiden, kom ikke inn i går, heller ikke idag - syns det har vært ustabilt i det siste.  Eller er det kun hos meg ?

8 kommentarer:

  1. Heisann Mette:)

    Så utrolig kos å endelig få lov til å komme besøk til deg her inne!!:) Nå har jeg kost meg med brødskiver og masse inspirasjon...Utrolig mange nye flott innlegg som du har lagt ut de siste 2 ukene:)

    Det er herlig og endelig ha tid til å besøke dere flotte bloggedamer igjen:)

    Ønsker deg en riktig god uke!
    Hilsen fra Lene:)

    SvarSlett
  2. Hej! Vad kul att du hittade till SIB :). Nu har jag lagt till dig som medlem. Välkommen i gänget!

    Kram Lisa

    SvarSlett
  3. Congratulations, you certainly deserved, your blog is special.
    Hugs
    Tereza

    SvarSlett
  4. Gratulerer!! Gøy med award:) så kjekt å lese litt om deg. Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  5. Hipp hurra for deg, Gratulerer med velfortjent blogaward!!:) Så utrolig kjekt du sender den videre til meg, tusen takk!! Ja det er gøy med blogging når man får respons, og her inne i blogglandia er det noe for enhver smak:)) Setter utrolig stor pris på deg kjære venn!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med velfortjent award.
    Bloggen din er flott , med fin balanse mellom mote , interiør, hverdagsliv og positivitet .

    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  7. Tuuusen takk for kjempefine ord, kjære deg! Så hyggelig at du gir meg en award :) Nå ble jeg GLAD!

    Syntes Blogglisten er ustabil nesten hele tiden jeg. Den er nede veldig ofte, og tellerne stemmer heller ikke med mine andre tellere, så ikke skjønner jeg hva de driver med.

    Ønsker deg en fin kveld!
    klem Nina

    SvarSlett
  8. Hei! Takk for så fine ord inne hos meg! Gratulerer med award! Anette er ei av mine første bloggvener her inne, og er ei flott jente! Trist å lese at du har smerter, kjenner desverre igjen den følelsen. Håper at veka som kjem blir fin for deg! Det går mot lysare tider!

    Stor klem frå Elin :)

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.