tirsdag 25. januar 2011

Jeg har vært på loppis....del 2

....og da forsetter jeg min visning av loppiser som jeg fant i helgen.
Alt dette skal på hytten, og det er en plan bak alt...*smiler*

Det lille bordet som inntil videre får stå i stuen hjemme, skal pusses opp og males,  og skifte til en nydelig knott på skuffen.  

Tilbakemeldinger ønskes.  Mest sannsynlig blir dette malt hvitt, men skuffen har jeg lyst å tapetsere på fronten. Forslag ???

Hvis dette bordet skal være i stuen på hytten, går det i hvitt og blått, hvis bordet skal være i loftstuen blir det i drivved farge(?), for der har jeg en veldig gammel skuveseng og vaskebenk.  Åpen for forslag her.





Dette er en gammel vekkerklokke i messing som faktisk virker, skal stå på den lille hyllen på en gammel vaskebenk som vi har på hytten


Bildet skal henge ved en eldgammel skuveseng på hytten

Nydelige brikker

Skal være på kjøkkenet på hytten (alle krukker har jeg i hvitt og blått)

Kjempesøt skål

Gammel Stavanger Flint, veldig populært å tå tak i. Skal henge på kjøkkenet på hytten

  Skal stå på et gammeldags hvitt skap på badet på hytten

Og putene skal selvsagt i den gamle skuvesengen på hytten. Disse to putene er heklet, og puta nedenfor i grått og blått er vevd.  For i skuvesengen skal det ikke være *siste mote i puter*, der skal det se gammelt ut.


Fant og 2 blå glassvaser (1 håndlaget ), 
og en glasslysestake med blått i.
  Har nemlig en samling med isblå glass ting i et vindu på hytten.

Dette kan jeg vise dere en annen gang !!

Bilder fra hytten kommer også ved en senere anledning.

Klem fra Mette

Takk for alle koselig kommentarer, setter kjempestor pris på det !!

6 kommentarer:

  1. Kommentaren min forsvant, så jeg prøver igjen.
    Nydelige skatter du har kjøpt.
    Bordet var kjempestilig.
    Synes både hvitt og drivved er kjempefine farger, blir spennende å se hva du velger.
    Jeg er hektet på veggord, især Carpe Diem, så
    jeg ville hatt et ord på hver side av knotten.
    Ha en fin tirsdagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Åhh, såååå mye lekkert du har fått kjøpt! De putene var rålekker! Ser det for meg i skuvsengen..med det lille bordet har du jo mange muligheter, bare du finner ut hvor det skal stå:))
    Et alternativ til tapet er servietter - decoupage:) da må underlaget være hvitt.:)
    Tusen takk for kommentar hos meg:)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Thank you for visiting No21
    Yes! you may use our picture on your blog and mention us that would be wonderful!. Thank you
    No21x

    SvarSlett
  4. Så mange fine skatter, så heldig du har vært:).
    Klokka var superfin.
    syns drivved farge hørtes kjempefint ut på bordet:)

    Klem Hilde

    SvarSlett
  5. Takk for besøket inne hos meg! ;-) Jeg gleder meg til å se bilder fra hytta di. Har hatt gammel skuvseng selv, men den er til utlån hos mamma grunnet plassmangel. Men det er så koselig med sånn seng! Nydelige de krukkene også, og den lille skåla er kjempesøt! :-)

    SvarSlett
  6. Du har virkelig funnet mangen skatter den helgen. Tenker det kommer til å ta seg flott ut på hytta! Nei jeg maler ikke for øyeblikket. Har fått en venn av oss til å komme å male, ermene mine holder ikke til å male både tak og vegger, og mannen har jo i alle fall ikke tid...
    Malingen starter neste onsdag, da er det ingen vei tilbake:-))
    God klem fra meg

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.