tirsdag 19. april 2011

Da har jeg fått svar....

....må nakkeopereres.
  Var hos nevrokirurg i går og fikk selv se bildene av nakken......
Når...jo allerede neste tirsdag.  Så det blir å psyke seg opp i påsken....
Skal bli godt å slippe smerter og at fingrene på venstre hånd vil fungere igjen, og ikke minst at jeg får kreftene tilbake igjen i kroppen. Men må innrømme at jeg gruer meg veldig, men vet jeg er i gode hender da det er en av Norges beste Nevrokirurger som skal operere meg.

Det hjelper på at vi har nydelig vær, vi reiser på hytten i dag, og siden jeg ikke klarer å gjøre noe særlig blir det og jobbe med brunfargen.



Ellen McDermott

Klem fra Mette

16 kommentarer:

  1. Uff.. Hørtes ikke kjekt ut.. Men de er nok flinke på sykehuset, så det går nok veldig bra. Fint de tar det så raskt at du slipper å grue deg lenge da..
    Lykketil i alle fall

    SvarSlett
  2. Du må ha masse lykke til Mette <3

    Slappe av og kose deg på hytta:-)

    Holder på å pakke jeg og. Vi reiser om et par timer til hytta. Gleder meg til å komme vekk litt.

    God Påske Mette!

    Masse klem fra Gry:-) <3

    SvarSlett
  3. Uff, dette var jo kjedelig, men samtidig bra at det kan ordnes så fort:)
    Jeg er ei pingle når det gjelder operasjoner, så jeg avbestilte min nakkeoperasjon:)Har delvis mistet følelsen i to fingre etter en kraftig prolaps i nakken..men i starten var hele høyre arm "død" og samtidig himla smerter..
    Ønsker deg masse lykke til og god påske!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Tenker på de smertene du må ha gått med når du får beskjed om operasjon så raskt. Det er bra at helsevesenet ikke bruker all verdens med tid i alle saker. Håper du får en deilig påske med smekkers lekker brunfarge, og at dagen går fint når den kommer. Som du sier, de er flinke :).

    Klem og god påske :)

    SvarSlett
  5. Trøsten får være at du blir god og at du slipper å vente lenge ;)
    Masse lykke til...
    Ønsker deg en fin påske :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Flott at de har funnet ut hva det er, og at du skal opereres så raskt:) Kos deg på hytten, god klem fra meg:)

    SvarSlett
  7. masse lykke til !! du slipper kanskje smerter og lammelser etter den operasjonen.. har en mann som går på samme viset.. vi håper han får hjelp snart..

    god påske !!

    SvarSlett
  8. Alle gode og varme tanker sendes med deg når du skal opereres ;o) Lykke til og ha en rolig avslappende påske.
    Klem fra GroLinda :o)

    SvarSlett
  9. Alltid godt å få et svar, men skjønner du gruer deg; men du får tenke på at alt skal bli bedre etterpå.
    Nyt påska videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  10. Lykke til med operasjonen. Nyt påsken og det fine været og tenkt at snart forsvinner smertene.

    Bente

    SvarSlett
  11. Tänkte, det är roligt med en frågelåda på bloggen. På www.valresultatet.se kan man göra en, använder själv den. Tycker den fungerar jättebra! Tänkte bara som värdefullt tips. Besök gärna min blogg också :)

    finns exempel på valresultatet.blogg.se
    kram

    SvarSlett
  12. Håper du allikevel klarer å nyte påsken og ikke grue deg så mye til operasjonen. Tenk på at det blir kjempebra etterpå! :)

    Riktig god påske og lykke til!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  13. Oj da... Ikke noen hyggelig påske på deg altså... Men uansett er det jo godt du får operasjonen så raskt, tross alt! Uff.. Stakkars deg... Masse lykke til! Det er fint du er i gode hender! Klem Ida

    SvarSlett
  14. Dette kommer til å gå bra:-) Masse lykke til, og ikke la det ødelegge påskekosen! :-) Tenk hvor deilig det blir i ettertid, så er du frisk og god til sommeren!

    Klem

    SvarSlett
  15. Så bra at du fikk svar, og at det var noe de kunne gjøre noe med! Skjønner at du gruer deg, godt du kunne få behandling så raskt - så slipper du å grue deg så alt for lenge.

    Håper du får noen flotte dager på hytta.

    Klem Linnette

    SvarSlett
  16. Godt å høre Mette... :) Dette kommer til å gå så bra... :)

    Du får kose deg masse i påsken <3

    Lykke til på tirsdag, skal tenke på deg... ;)

    *Klemmer*

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.