mandag 9. mai 2011

Min plantebenk ble SÅ FIN

Etter operasjonen har jeg hatt god tid til å tenke og planlegge og ikke minst bruke tid på terrassen.
Med syden temperatur kan jeg i det minste sitte med god samvittighet siden jeg ikke får lov å gjøre de store sprella.  Jeg hadde noen tanker om en plantebenk til å ha på terrassen, og nå har maen laget en til meg, syns den ble kjempefin!!!

Du kan klikke på bildene om du ønsker å se dem større

I dag er stingene tatt og jeg tok turen innom et gartneri på vei hjem, og fant disse søte...







Benken ble beiset i fargen 0616 - Tuftegrå, den samme fargen vil og terrassen få :-)

Før  beis og stæsj

Er meget fornøyd over de små ting jeg kan gjøre om dagen, 
så fornøyd at jeg klarte å stryke sønnen sin hvite skjorte i går....:-))

Klem fra Mette

11 kommentarer:

  1. Så flott den var! Dyktig mann du har ;) Fargen du valgte var også veldig fin!!
    Og så mye fint du tok med deg hjem fra gartneriet..
    Skjønner at du har vært gjennom en operasjon, og er på bedringens vei.. Kjempeflott!
    Nyt dagene!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  2. Veldig fin!
    Så flink du er:)

    Ha en fin kveld, og god bedring!
    Klem Silje

    SvarSlett
  3. Hei..
    Dette ble lekkert:)
    knallfin farge på beisen!
    Ha en fin ettermiddag Fru..

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Hei Mette!
    Såå knallfin benk!!! og den fargen var nydelig - har notert fargenr. men er det jotun eller nordsjø??
    Ellers likte jeg veldig godt alt du har fått shoppa:)og det minnet meg på at jeg kjøpte en lik kanne tidlig i vår, så nå kan jeg finne frem den og få den ut:))
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Kjempeflott benk, og mye fint du hadde funnet på gartneriet.
    Kos deg og nyt dagene:)
    Klem Anne Lise.

    SvarSlett
  6. Knallfint ble det. Jeg ønsker deg fine dager og at du fortsetter å bli bedre....med vennlig hilsen Mona

    SvarSlett
  7. Det gjør så godt med de små seierne etter en operasjon, godt å lese at det går bra med deg! Nydelige saker du fikk med fra gartneriet :-) Ha en fortsatt fin uke med framgang!
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Så flott innlegg! Beste var at du tar det med ro. Bedre det enn å starte for tidlig og bli plaget over lengere tid :).

    Så handy mannen er! Fargen var også nydelig. Blir mange ganger overrasket hvordan farge kan forandre ting -rett og slett! Hærlige innkjøp :).

    Godt å høre fra deg. Fortsatt god heling. Klem :)

    SvarSlett
  9. Hei Mette
    Denne ble kjempefin ♥ Likte
    også godt fargen og så fint
    du har pyntet ♥ Ønsker deg
    fine dager og godt å høre
    at det går bra med deg...
    Fortsatt fin uke til deg :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Sa flott og praktisk. Likte veldig godt fargen!

    Godt a hore at det gar fremover!

    SvarSlett
  11. Herlig farge på den beisen..
    ja skulle visst heller ha beisa.. litt sent å tenke på nå

    Ønsker deg en herlig kveld videre

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.