lørdag 30. juli 2011

N ♥ O ♥ R ♥ G ♥ E

Etter det ufattelig tragiske som har skjedd har jeg
 på ingen måte hatt lyst å blogge siste uken.
Det har vært en uke med masse tårer, følelser og tanker.

 Etter noen dager i Danmark var det godt å komme hjem å legge blomster foran det store blomsterhavet ved Stavanger Domkirke, skrive i kondolanseprotokollen og tenne lys 

Her er jeg ved Stavanger Domkirke, var sterkt å lese kortet fra en farmor som hadde mistet en av sine..


   
N-Nærhet
O-Omsorg
R-Raushet
G-Godhet
E-Engasjement
     

 ♥ Klem til dere alle  

8 kommentarer:

  1. Klem til deg også!

    SvarSlett
  2. Det har vært en grufull uke, og heldigvis begynner vi så smått å komme igang igjen.

    SvarSlett
  3. og klem til deg. Det har vært en vond uke. Men godt å se all den kjærligheten som blir vist, synes jeg. Blir helt rørt av det jeg...

    KLem

    SvarSlett
  4. Ja, tungt og tøft, men godt å kjenna samhaldet i Norge no etterpå, har aldri vore med på noko liknande. Klem!

    SvarSlett
  5. En god klem tilbake til deg..vi trenger det i disse tider:)

    SvarSlett
  6. ♥ Klem tilbake ♥

    SvarSlett
  7. Takk for klemmen Mette, og klem tilbake til deg!!
    Jeg er på en måte glad for at jeg var i utlandet når dette skjedde, selv om mediene i Danmark fulgte tragedien på tett hold. Helt ufattelig at noe slikt kunne skje i lille fredelige Norge..
    Høres ut som dere fikk maks ut av de fire dagene i Danmark, og heldig med været var dere også. Dog var det synd å høre du mistet kredittkortene!! Silkeborg er faktisk nabobyen til Kjellerup hvor vi bodde i en 3 års periode, så Silkeborg var en by vi ofte besøkte. Det er nå deilig å være hjemme igjen også, selv om vi elsker å være i Danmark. Vi reiser nok til Danmark på en litt annen måte enn de fleste. Vi har det ikke så travelt med å skal reise hit og dit siden vi har bodd der og sett mye fra før. Det blir helst fokusert på familie og venner;-)
    Nå får vi snart besøk av et vennepar fra Danmark. De kommer på tirsdag og blir til mandag uken etter, blir koselig. Vi har en travel august måned med flere besøk fra Danmark samt tilstelning for hudavdelingen på Hellvik, så jeg håper du og jeg kan møtes på en kopp kaffe etter halloyet er over:))
    Stor klem

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.