mandag 7. november 2011

NIB utfordring - Soverom

Her er mitt bidrag, vårt nylig oppussede soverom

Nederst kan du se utgangspunktet, et mørkt og trist soverom

Smykkestativet er fra Fretex (tror det har vært bestikkholder før), funker bra til smykker.
Smykkeskrinene i speil er fra Laura Ashley.  Nå har jeg hele skjenken for meg selv, så nå har jeg god oversikt i skuffer og skap, på solbriller, smykker/pynt og stæsj.







Nattbord og skjenk har vi pusset opp og gitt nye flotte knotter



Utgangspunktet


Du kan se masse flotte bidrag hos NIB her

Klem fra Mette

7 kommentarer:

  1. Herlig med hvitt! Flotte bilder, lykke til:)

    Klem!

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint, gitt! Likte spesielt godt smykkeskrinene :)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Så kjekt å se at du er tilbake....utrolig forandring av soverommet, lekkert og delikat.

    SvarSlett
  4. Flott soverom, lyst og lekkert ღ og kjempeflott bidrag. Koselig å se deg her igjen ღ håper du har det bare fint, Mette... Sender deg en stor klem og ha en fortsatt fin uke :) her hos meg går det i et for tiden, mye som skal ordnes, ryddes osv - og jeg har satt meg som mål å få det unnagjort til 1. desember :)) Stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  5. Så fint soverommet deres har blitt:) Det gjør seg med hvitt;)
    Ha en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  6. Love these romantic ideas.
    Wish you a great week.
    Tereza

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.