mandag 16. januar 2012

Vesker vesker vesker og noen ønsker/jakker fra Cameo


Er svak for vesker, blir aldri lei av å kikke på vesker:)
Mannen har nok vært forundret noen ganger at jeg på hver eneste ferie, kan prestere å kjøpe et par vesker
 (siden jeg har så mange fra før, ..men jeg har alltid gode forklaringer).

En stor og praktisk veske er bare 'må ha', og blir man noen gang lei av å lete etter... nøklene du aldri finner, mobilen, lipglossen du la nedi, eller tyggispakken:) 

Mitt siste innkjøp var denne bagen i skinn fra Zara i Aberdeen, love it!


MINE ØNSKER

Denne syns jeg er råfin!!
(Zara)

Klassisk og fin 
(Zara)


Så har jeg og funnet meg et par jakker som og er på ønskelisten 
Begge jakkene er i ull, og er fra Cameo
Buksene og bagen var og knalltøff

Jakke kr. 999,-


 Kjempefin klassisk ulljakke, kr. 879,-

Og denne vesken hadde vært kjempefin til, men det forblir en drøm
for det er nemlig en Hermes veske...

Jeg har en tendens til å kjøpe bare svarte vesker, hadde vært kjekt å være litt vågal i mitt neste veskekjøp, for fargetrenden på vesker for 2012 er ganske så spenstige:)

Ha en fortsatt fin mandagskveld.

Klem

3 kommentarer:

  1. woow kjempefin veske, veldig enkel og elegant.

    en mulberry alexa står på min ønskeliste og alexander wang ohh god.

    ha en superfin kveld

    SvarSlett
  2. Åh, elsker jakke nr.2 :)
    Vesker er jeg ikke så god på, går stort sett med lommeboken i hånden, mobilen i lommen, og lipsylen alle andre steder enn der den bør være! Hehe, så kanskje jeg bør bli bedre på vesker - for jeg synes absolutt de er kjempefine ;)

    Ha en finfin kveld...

    SvarSlett
  3. Lekre vesker du viser...jeg elsker også vesker, men har en lei tendens til å falle for de dyreste designerveskene og derfor har jeg ikke så mange.....nå har jeg lyst på den svarte klassiske fra Chanel og en lys grå fra Louis Vuiton....Det blir helt sikkert bare med drømmen.

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.