mandag 4. juni 2012

Hjemme igjen

Da var vi hjemme igjen i kalde....brrr...Norge, føles som vinter her etter 2 uker i Tyrkia.
Ble lite innlegg fra meg de siste dagene i ferien da vi hadde av og på med nett tilgang.

Først nå har jeg fått plantet litt i krukkene mine, så får vi bare håpe på at Nordavinden ikke tar helt knekken på plantene. 
Vi har så vidt fått begynt på oppryddingen av hagen, så det blir morgendagens gjøremål :)

Her er litt av dagens nyinnkjøpte planter på plass, litt varme nå skal de nok bli frodige !




Disse kjempesøte pottene får du kjøpt på Ikea

Klem

2 kommentarer:

  1. Herlige Bilder, og velkommen hjem til høsten;(

    SvarSlett
  2. Ja det er jo en overgang å komme hjem fra "syden", men det er jammen verdt det,og det er jo godt vi er inne i en årstid hvor vi går mot sol og sommer:)
    Jeg har også gått til innkjøp av sommerblomster nå, koselig å sysle rundt i hagen og stelle med disse søte vekstene gjennom sommeren.
    Ei fin uke videre til deg:)

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.