lørdag 24. januar 2015

RELAXATION

God lørdag til dere !

Lang og rolig morgen, sto tidlig opp og har kost meg med et utall... kaffekopper,
lest blogger og avis, deilig.

Så har vi fått unnagjort innkjøp av mat for en uke, 
alltid godt når det er gjort. Tok litt lenger tid idag, da vi traff mange kjente som vi ikke har sett på lang tid, så det ble skikkelig drøsing, skulle bare funnet oss en kafe :-)

Ellers er det bare og *dukke* inn i klesskapet igjen. 
Skal på festivitas igjen i kveld,
det tar jo helt av...2 lørdager på rad :-)

Skulle egentlig på nyåpning av en gjenbruksbutikk i dag,
men må ta meg selv i nakken. Nå skal ikke mer inn i huset foreløping,
skal jo få ting ut !

Har og klart å holde meg unna alt salg i år (klapp på skulderen).

Nå skal jeg lete på nett til jeg finner oppskriften på *kanel i svingene* som jeg laget tidligere,
de var så gode, men husker ikke hvor jeg fant denne oppskriften.
Det var en oppskrift uten melk.
Så hvis jeg finner den igjen skal jeg dele den med dere.

Ha en fortsatt fin lørdag.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.