søndag 11. januar 2015

SOVEROM

Hei alle sammen

Da er det stille etter stormen/orkanen,
følte jeg satt litt på nåler til tider i går da det var på det heftigste.

Har ihvertfall sovet godt i natt.

Maen har tatt en tur til hytten for å se om alt er i orden der etter dette forferdelige været.
Her skal jeg forberede pinnekjøtt som vi hadde igjen i frysen etter jul.

Så har jeg nettopp begynt å lese E-bok.
Liker egentlig best å ha en bok i hånden, 
men da jeg plutselig gikk tom for lesestoff, lastet jeg inn Ark sin app,
og bestilte bøker direkte derfra, 
enkelt og greit.

Så jeg prøver å innrette meg best mulig med Ipaden når jeg ligger i sengen,
så nå slipper armene å holde tunge bøker :-)

Ha en fortreffelig søndag dere.





2 kommentarer:

  1. Hei
    Vi ligger litt i le ( huset ligger i en ås som vender mot Bjerkreim) og dermed kjente vi ikke så mye til vinden men vi så hvordan den herjet nede i lia. Fytti katta! Synes det var litt koselig ( tror ikke jeg hadde synes det hadde vært fult så koselig hvis vi hadde kjent vinden) å sitte inne med lys som minnet om et diskotek. Var sikker på at den skulle gå mange ganger. Nydelig soverom dere har. Her har jeg hatt en liten makeower på soverommet men det har ikke vært dagslys nok til å ta bilder. Håper på lysere dager i uken som kommer. Ha en strålende fin søndag. Knib :O)

    SvarSlett
  2. Heldigvis er stormen over. Jeg liker ikke sterk vind.

    Når det gjelder bøker så kan du også laste ned Appen eBokbib som er bibliotekenes app. Har du nasjonalt lånekort (som du kan få på ditt lokale bibliotek) så kan du med den Appen låne gratis e-bøker fra alle landets bibliotek. Det fungerer utmerket.

    Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥