søndag 30. januar 2011

Tralalala...God morgen!!!

Sto tidlig opp, yngstemann skal til fjells, og da måtte jo opp å lage noe god mat som han skulle ha med seg i sekken. 
 
Så nå har jeg hele dagen foran meg,
 og skal fortsette med jeg ikke ble ferdig med i går,
Litt vindusvask, klesvask og kanskje får jeg med meg min bedre halvdel til å rydde i garasjen...

Kjøkkenglimt hos meg

Stearinlys er det første jeg tenner !


Hvilke planer har dere for dagen, er det andre enn meg som har fått seg et lite "vårrengjøringskick" ?

Jeg har hatt så masse kjekt besøk på bloggen min i det siste, hadde vært kjekt om du la igjen et livstegn, alltid kjekt å møte nye bloggere her inne !

Søndagsklem fra Mette

7 kommentarer:

  1. God morgen til deg Mette. Jeg sitter i senga og nyter en kopp te som jeg har fått servert av min kjære mann. Skal nyte denne stunden litt til og strikke litt så må jeg vel opp å lage frokost. Ha en energisk og vakker søndag.

    Hilsen irene.

    SvarSlett
  2. Takk for inspirasjon til vindusvask....idag tror jeg det skal bli :-)

    SvarSlett
  3. God morgen til deg også Mette! Idag må jeg gjøre alt det jeg ikke fikk gjort igår for jeg reiser hjem i morgen..jeg har det med å gjøre alt i siste liten. Nå prøver jeg å psyke meg opp til å sette igang, skal bare på litt bloggbesøk først..hehe..Lykke til med husarbeidet og ha en flott søndag. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Det bobler jo over av energi på en søndag morgen her:)) ...måtte det bare smitte over på meg:)

    Ha en fin søndag videre:)

    SvarSlett
  5. Ja her er det full fart,med besøksheim ungene på besøk,,9 og 11
    Akkurat nå er de oppi det høgeste treet uten for her!!!!Aktive unger!
    Ellers,ja,kjøkken er stikkordet!!!!
    Nå har jeg lovet dem pannekaker.
    Kosa deg i helgå!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  6. God middag! blir det vel nå:))
    Her blir det fortsatt sløve dager...pga influensaen, men tenker "kicket" kommer for fullt til uka:)
    Ha en nydelig søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Morgen stund har gull i munn! Kaffe, fyr i peisen, sterinlys, God morgen Norge i bakgrunnen så lese litt blogger:-) Det er en god morgen:-)

    Klem fra Gry:-)

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.