søndag 25. januar 2015

LIVET HAR TO REGLER: NUMMER EN, GI ALDRI OPP... NUMMER TO, HUSK ALLTID REGEL NUMMER EN...


Hei alle dere.

Jeg fortalte dere aldri hvorfor jeg ikke ga lyd fra meg på veldig lang tid. 
Var usikker på om jeg skulle blogge om dette,
men nå gjør jeg det.

Jeg har vært veldig dårlig de 2-3 siste årene,
Har vært igjennom 2 nakkeoperasjoner, og i tillegg har jeg en revmatisk sykdom.
Jeg har ikke noen fin nakke, og fingre og armer funker ikke alltid, 
men jeg hadde lammelser, så alt er bedre enn det.

Det har vært vanskelig å forholde seg til i forhold til mange ting. 
 Det er som å gå igjennom en slags sorgprosess, akseptere, og samtidig gjøre det beste ut av det.
Det som er kjempeviktig er å godta at slik er det, og jeg har fortsatt et stykke å gå der,....

Det som de fleste tar som en normalt god dag, er unormalen for meg.
Så for friske folk som føler seg syke, er det unormalen,
 men for meg blir det motsatt, det er en normal dag for meg.
.  En unormal dag er nå jeg har litt overskudd og krefter, og de dagene er det dessverre ikke mange av,
kunne gjøre ting som andre tar for gitt.!

Jeg bestemte meg ved årskiftet at jeg skulle prøve å blogge litt igjen. 
Det blir jo litt mental trening for meg, å fokusere bort fra de kroniske smertene.
Men jeg må skrive noen linjer om gangen, ta pauser, men sånn får det bare være......,
så lenge jeg ikke lar frustrasjonen ta over at jeg ikke klarer mer akkurat da.
Dette hadde jeg ikke klart for noen måneder tilbake.

Og nå blir jeg inspirert igjen, og det er jo bra :-)

Mitt fokus er å se mest mulig positivt på ting, at det skal være noe å glede seg over uansett.....
For det vil det alltid være NOE å glede seg over :-)

*Livet er som et piano. De hvite tangentene
er lykkelige stunder, og de sorte tangentene 
er triste stunder...Men husk;..Du må spille på
begge fargene for å skape vakker musikk :-) *

Ha en flott dag dere.



Bilder av meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.