lørdag 10. januar 2015

PYNT OG STÆSJ

God lørdag dere.
Endelig noen blå glimt på himmelen, ser greit ut foreløping, men det ventes storm.

Veldig rolig lørdag formiddag, 
går enda i pysjen og koser med med kaffe nr. 3 (?)..

Siden dette været påvirker kroppen min veldig
kommer jeg ikke skikkelig i gang før kroppen og skroget har fått myket seg opp.

Nå har jeg forandret fatet mitt igjen,
glass og krystall skinner fint synes jeg.

Tenker jeg må ut og kjøpe noen blomster senere, 
hører liksom med til helgen det.

Og i kveld er det *hver gang vi møtes*, gledings :-)

Ha en fortsatt fin lørdag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.