torsdag 18. november 2010

Kun kr. 19, og kan brukes til så mangt...

Denne kjekke saken fra Ikea koster kun kr. 19, og er på Ikea utstilt med julekuler.  Her har jeg tatt noen bilder som viser hva du kan bruke den til,......armbånd, solbriller, smykker, øredobber eller med julepynt, eller klokker.
Manuela som har denne bloggen http://mrs-hardy.blogspot.com, tipset for et par uker siden om denne kjekke saken fra Ikea, og jeg har fått lov å låne dette tipset. 
Er så enig med Manuela, billigere smykketre kan du ikke få.
Nå har jeg gått til innkjøp av 2 stk, 1 til meg og 1 til min datter.




Ser at jeg burde satt den i kjøkkenvinduet når jeg tok bildet

2 kommentarer:

  1. Godt tips ja!:) Smart å ha noe lignende på soverommet.. der ligger det alltid smykker i alle retninger hos meg, hehe.
    Ha en fin kveld.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Kjempetips, smart med solbrillene på, de ligg alltid å sleng.

    Klem Åse

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.