tirsdag 21. desember 2010

Dere må se...

Julekrybbe i marsipan, fantastisk


4 kommentarer:

  1. Woaw! Det går jo ikke ann å spise en sååå fin julekrybbe, marsipan eller ei..!:)
    Masse lykke til!!!
    God klem fra meg til deg:))

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint :) Kan ikke spise dette nei.hihi
    Ønsker deg en god jul.
    klem Nina

    SvarSlett
  3. Så utrolig søte, er det du som har laget?! Hadde hatt litt problemer med å spsie opp disse gitt;)

    Tusen takk for kjempekoselige hilsner inne hos meg de siste dagene, det setter jeg utrolig stor pris på!!;)

    Ønsker deg noen riktig fine dager, og en fredfull og god jul...
    Varme hilsner fra Lene

    SvarSlett
  4. Åh den var jo så søt da:)
    Ønsker deg en go og koselig dag..
    klem klem

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.