onsdag 29. desember 2010

Gaven fra maen....

...skulle jeg jo vise dere.
Speilreflekskamera, Nikon, det er jo en fantastisk gave, men får fullstendig 'teknisk angst'. 
 Har prøvd litt....men hater bruksveiledninger... men ser jo at bildene er av en annen kvalitet enn digitalkamera. Har vært fornøyd med det trygge gode digitalkamera, og har aldri nevnt ordet speilreflekskamera til maen....


Men han har jo sett meg springe rundt med kamera støtt og stadig og har vel hørt litt klaging fra meg når jeg har prøvd å ta nærbilder.  Tror jeg må kurses litt av min datter...(avtale tid med en travel... 19-åring). 
Syns egentlig ikke bildene har vært så aller verst på bloggen min jeg, *smiler*.


4 kommentarer:

  1. Super flott julegave du har fått! Dette kommer du til å bli så glad for, bare knips i vei og prøv og feil, det er det eneste man lærer av. Jeg har to forskjellige linser. Et som er god på nærbilder så tett som frøene inni blomstene, og et annet som er godt til gruppebilder samt avstandsbilder med vidvinkel. Innendørs bruker jeg nok mest det som heter DX 18-55 mm.

    Og når jeg nå fikk en flott fotobag til jul av min mann, er det bare å gjøre seg klar til å legge på tur. Ja ja..må kanskje bli frisk først da ha ha.

    Nei i år skulle vi ikke ha gjester på nyttårsaften, men vi skulle på kaffe til noen venner av oss oppe i gata etter middagen. Og der skulle vi også sende rakettene. Men jeg tror nok vi må belage oss på å tilbringe hele aften hjemme og ikke risikere å smitte andre eller pådra oss såkalte "ettersykdommer" selv.

    Kos deg med Nikon apparatet frue. Jeg gleder meg til å se mange flotte bilder fremover. Men som du selv sier så har du allerede levert super fine bilder, så nå er det opp til Nikon og vise noe annet;-)
    God klem og masse lykke til kjære venn:-)

    SvarSlett
  2. Kjære Fru R

    Tusen takk for kjempehygelig kommentar på bloggen min! Skal si mannen din er både i tiden og framsynt som gir deg superbloggekamera til jul. Fantastisk!

    God romjul!

    Karin

    SvarSlett
  3. Gratulerer med nytt kamera og kjekt at du vil være med på "Himmelsk" Jeg kan tenke meg at det vil bli mange himmelske flotte bilder fra dette kameraet fremover!!!
    Nå er det slik at på Himmelsk skal det være bilder som har noe med himmelen å gjøre, (selv om det bare er en liten flik oppe i et hjørne), men jeg forstår at du kanskje er veldig himmelfallen etter denne flotte gaven så du kanskje har satt galt innlegg på ukens himmelsk, eller du ikke har du postet enda. Gi meg en lyd om det er noen misforståelse her. Jeg lar dette innlegget få stå som det er uansett!
    Ikke vær redd! Du kommer til å få mange gode stunder med det kameraet! Gled deg!!!

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.