mandag 17. januar 2011

Ellas Kitchen Company, inspirert av norsk kulturarv, Kjempeflotte !!!

Ella's Kitchen Company ble startet i 2004 av  Katherina Saunders. Hun ble inspirert av å ville bevare sin norske kulturarv,  og med at hun arvet etter sin norske bestemor det orginale 'tørr og krydder oppbevaringsskap' fra sin barndom ,fikk inspirasjon til de flotte tingene dere ser her.

 Mange av oss har sett disse på kjøkkenet hos våre besteforeldre, de koselige skuffene...(min mormor hadde og en slik) - nå 'Ellas kitchen cabinet' - designet og håndlaget av henne i en litt mer moderne utgave.

Dette er fantastisk flotte ting og jeg falt pladask.  HER er link til hennes hjemmeside, og flere flotte ting.


Med både hyller og kroker, kjempefin

Rydder kjapt opp et rotete sted.

Bruk den til flasker, kopper (kaffestasjon), jeg er sikker på at du vil finne mange andre bruksområder.


Til bestikk eller andre ting

Til krydder

Klem fra Mette

3 kommentarer:

  1. Hei sveis:)
    Her var det mange ting jeg kunne tenkt meg på hytta, spesielt den øverste, er det en krydderhylle?
    Likte godt klærne i forrige innlegg, klassiske og fine, heeelt min stil:))
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Fantastiske fin krydderhylle, det var det vi kalte den i min barndom. Fremkaller noen fine barndomsminner fra bestemors kjøkken.

    SvarSlett
  3. Lekkert!
    Masse å ønske seg her..
    Krydderhylle med glassskuffer har stått på ønskelisten lenge!
    klem Laila

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.