søndag 16. januar 2011

Sjokoladekake, god og enkel å lage...

....ja her er restene etter sjokoladekaken som vi spiste nesten rett fra ovnen.  Fikk uventet besøk når kaken ble tatt ut av ovnen, så kjekt å servere nystekt sjokoladekake.

Oppskrift:
3 egg og
3 dl sukker
piskes til eggedosis
3 dl mel (siktes)
1,5 ts vaniljesukke
1,5 ts bakepulver
3 ss kakao
Tilslutt has i 150gr. margarin som er smeltet i 1,5 dl vann.

Stekes på 200'C i 30 min

Vi pleier normalt å spise denne med stivnet melis på, men den er kjempegod varm.


Klem fra Mette

3 kommentarer:

  1. Den så god ut frue!!!
    Kommer en tur jeg!!!
    Kose deg i kveld!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Så heldige de gjestene var :)

    Klem.

    SvarSlett
  3. Den må jeg jammen prøve, takk for oppskriften!

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.