torsdag 27. januar 2011

En liten titt på kjøkkenet hos oss

I dag har det vært et helt fantastisk vær i Stavanger.
  Nyter solen som titter inn gjennom alle vinduer, men samtidig ser jeg alt som må gjøres.
 Vinduene må ha seg en skikkelig vask.

Har tatt noen bilder mens solen tittet inn kjøkkenvinduet en liten stund.

Som sagt, jeg er ingen fotograf,
 og prøver meg hele tiden med det nye kameraet.

Dere vil få mer bilder av kjøkkenet etterhvert,...
 og ting og tang vi har på et kjøkken !


"Alt skal en prøve, og velge det beste"






Her kan du se allerede lys forskjell etter jeg tok de to første bildene

Er meget fornøyd med vår kjøkkenlampe, som jeg har hatt i 8 år, og enda er den like aktuell


Skulle gjerne vært innom alle og kommentert hver eneste dag, men det blir det ikke tid til.
Så tusen takk til alle dere som legger igjen et spor hos meg, blir glad for hver eneste kommentar !!!

  Men jeg prøver å lese gjennom alle nye blogg innlegg hos alle mine følgere hver dag, og listen over blogger jeg følger begynner å bli lang, men jeg finner nye inspirerende blogge hver eneste dag.

Det er et 'friminutt' å sette seg ned å lese alle disse flotte bloggene, men tiden i bloggverdenen kan fort bli en 'tidstyv', men veldig kjekt !!!

Må prøve å få til en liten giveaway her på bloggen om ikke så altfor lenge 

Hvor mye tid tror du at du bruker på blogging hver dag ?

Stor klem fra Mette
PS Yngstemann skal på ball....åh så fin i dress og slips, så stolt av den flotte gutten min!!

1 kommentar:

  1. Takk for koselig kommentarer på bloggen min ☺ Ja , du er jo vant til denne utsikten !
    Vi har bare bodd her i to år , men jeg nyter å kunne se fjorden fra nesten alle vinduene i huset.
    Hvor mye tid jeg bruker på blogging ???
    Litt for mye.
    Når jeg ikke er opplagt til å gjøre noe annet , er det altfor lett å sette seg ned og bla... Men jeg finner mye glede og inspirasjon så det handler nok om å finne balansen .
    Ha en fin kveld , Mette.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.