fredag 28. januar 2011

Flott kolleksjon fra Lene Bjerre vår/sommer 2011

Jeg har vært en stor beundrer av Lene Bjerre i mange. 

 Nyt disse herlige inspirasjonsbildene fra Lene Bjerre for vår/sommer 2011

A taste of Paris !!

Både blomster og fugle -tapeter er tilbake for fullt, kanskje jeg bør revurdere å behold tapeten på soverommet.

Noen av dere som husker når det var påfugler på gardiner og tapeter.
Min mann klarte i sin ungdom og tapetsere en lengde tapet opp ned, slik at påfuglen på tapeten lå med bena i været..*smiler*
(det fortelles at de lot den lengden være slik)






Så nå, avgårde på jobb 

Fredagsklem fra Mette

3 kommentarer:

  1. God morgen kjære frue!
    Dagens bilder var veldig romantiske og fine:-) Her hadde jeg sovet godt! Jeg husker ikke påfuglene, det gikk mest i brune og oransje store blomster hos oss og min familie. DET husker jeg godt he he.
    Ha en flott dag, etter endt arbeidsdag er det helg, jippi!
    God og stor klem til deg:-)

    SvarSlett
  2. Så nydlige tapeter, liker godt de med fugler på:)
    Blir i godt humør av å se på de, minner oss om at det snart er vår og sommer igjen:)

    Ha en fin helg!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  3. Hei.
    Lekre bilder med deilige farger !
    Jeg husker veldig godt at jeg ønsket meg veldig noen fine , perlegrå gardiner med rosa pågugler !!!! Dyre som de var måtte jeg nøye meg med noen atskillig billigere fra Ellos...
    Før det igjen,så var oransje og brunfaktoren ganske høy hos oss også(Anne Karin), vi hadde bl.a brune hvitevarer;)Kanskje ikke det minste rart at eldstedatteren i dag har valgt en minimalistisk stil ;)
    Ha en kjempefin helg !
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.