søndag 28. oktober 2012

Hjemme igjen

Ja da er ferien over for denne gang, hadde ikke lyst å reise hjem,det har vært helt fantastiske 2 uker med sol og varme. Fikk nesten kuldesjokk da jeg kom ut av flyet i går kveld.
Vi reiser omtrent hvert år til Gran Canaria på denne tiden av året, og har alltid hatt flott vær. 

Her er dagen gått til klesvask og diverse som må gjøres når en har vært bortreist en stund.
Ha ikke lest en eneste mail eller vært på nett i det hele tatt, det har vært deilig.




Hotellet vi bodde på bestod av små kjempekoselige bungalower som gikk over 2 etasjer, 
og vi hadde terrasse både oppe og nede.  Hageanlegget var bare nydelig og skikkelig velholdt, så her vil jeg gjerne tilbake.

Så var det jobb igjen i morgen...
Ha en flott ny uke!

Klem

7 kommentarer:

  1. En god ferie på Gran Canaria er god å få med seg nå før vinteren setter inn.

    Velkommen tilbake med ny energi og pågangsmot.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  2. Hei,hei...


    Klar for
    Bloggtreff?

    Endelig bare noe få dager, så er vi der.


    CC, Gjøvik

    Har du ikke meldt deg på, så er det aldeles ikke for seint.
    Legg bare igjen en kommentar HER

    Nesten ingen av oss kjenner hverandre fra før, så jeg foreslår at vi som kan, møtes i

    kafeèn PocoLoco i 3.etasje fra kl. 17:00
    Vi fortsetter herfra i samlet flokk til Bloggtreffet.

    Jeg foreslår også at alle lager seg ett jakkemerke med

    Navn
    og
    Navnet på bloggen

    Jeg gleder meg sååå.....

    Så langt har det meldt seg 16 flotte bloggere + at noen har med seg noen ekstra i bilen.
    Er jo en god bit å kjøre for noen av oss.

    Beklageligvis har en av jentene som skulle ha foredraget fått hjerneslag, så det foredraget utgår, men det jobbes med å få til en erstatning.
    Skulle ikke det lykkes, så skal vi vel få tida til å gå likevel
    Prate, flire, shoppe....
    Goodiebags..

    Dersom noen skulle ønske overnatting, så kan dere ta kontakt med
    Strand Hotell, Gjøvik.
    Tlf. 6113 2000
    Spør etter Trude Stina, og vis til avtale med Vibeke på CC.
    Kr. 595, -pr.pers i dobbeltrom.

    Da er det bare å komme i bloggtreffstemning.
    Dersom du har meldt deg på, og ikke kommer, så fint om du gir meg beskjed.
    HER

    Jeg reiser til Gjøvik relativt tidlig på formiddagen,
    så hvis du trenger å nå med fredag, ring el. sms på tlf. 9111 6161

    Velkommen til en spennende kveld
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  3. Så deilig med syden tur ;)

    ser du skal på bloggtreff !

    Sees

    Nuyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Hei Mette :)
    Hørtes nydelig ut med sol og varme på Gran Canaria ღ Skulle ha vært her en tur ser jeg :) Håper du har det bare fint etter turen. Her hos meg har jeg ikke vært helt i form og har ikke vært så mye rundt omkring i blogglandia, men prøver å ta noen runder når formen er litt bedre :) Ønsker deg en fin, fin fredag som kommer og helg. Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Du for en deilig plass dere har hatt ferie. Her kunne jeg også tenkt meg å reise etter å ha sett disse flotte bildene! Håper ferien har gjort godt for både ledd og sjel.

    Savnet deg fryktelig på bloggtreffet!!!!!


    Ønsker deg en flott helg!

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Härliga härliga bilder!!!
    Önskar dig en skön helg...

    Kram,
    Titti

    SvarSlett
  7. Herlige bilder.. Det så virkelig godt ut.. hadde ikke gjort noe med litt sol og varme.
    God helg

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.