søndag 11. november 2012

Litt jul og litt farsdag

Akkurat nå ser gutta fotball, og da skal jeg for en gangs skyld sette meg ned å blogge litt.

Her i huset har det vært sånn dulle-rundt-kosedag, laging av god middag, skrive litt juleønskelister og faktisk har jeg pakket inn litt gaver.  Jeg liker å være tidlig ferdig med julegaver, men i år ligger jeg langt etter i forhold til ifjor.  Vi er stor familie, så her er det snakk om oppi 30 pakker.

Har vel egentlig gått litt sent opp for meg at julen snart er rundt hjørnet, ikke mer enn et par uker siden jeg lå i bikini.

Nå skal jeg få oppdatert meg litt rundt hos dere, har blitt altfor lite av det i det siste.



Kurv Bloomingville/Tavle,fat Kremmerhuset/Fat, små flasker Kremmerhuset/
Stor flaske Villa Rosa/Trebestikk kjøpt på Færøyene


Her har jeg tent MANGE stearinlys, koser meg inn, lyden av regn er blitt en vane!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.