fredag 14. januar 2011

WALLSTICKER PÅ 1-2-3

Wallstickeren får klærne til å se ut som de henger på greiner.!!

Happylines gründer Vanja Kodzoman tror  trenden er kommet for å bli. Wallstickers gir uendelig med muligheter, og du står mye friere enn med tapet fordi du kan dekorere bare deler av en vegg. I tillegg slipper du malingssøl, du får kunst til en billig penge, og de er lette å skifte ut når du er lei av dem. Det er ingen grenser for hva du kan lage, og du kan lage det så personlig du vil.






• Rengjør området der du skal feste den.
• Så klipper du ut objektene du skal montere. 
• Fest den øverste delen av klistremerket på veggen. Vær sikker   på at du plasserer motivet akkurat
  der du vil ha det. Når det er klistret på, kan du ikke flytte det. 
• Hold den enden som ikke sitter fast litt ut fra veggen, 
  så den ikke klistrer seg på feil sted.
  Gni på motivet med en flat gjenstand
  (slik at du unngår luftbobler) til det sitter fast. 
• Fjern forsiktig overføringspapiret, mens du passer på at   designet sitter igjen på veggen.

3 kommentarer:

  1. Stilig :).
    Likte den greinen veldig godt.

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. De var fine... jeg har en hjemme og to på hytta.

    Ha en fin helg

    SvarSlett
  3. Jeg har bare en som jeg var så heldig å vinne hos Roka Design. Men det er masse fint så det kan fort bli flere...
    Mange fine du har funnet!
    God helg!
    klem Laila

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.