onsdag 1. juni 2011

Herlig søtt

Med disse fargetrendene som endrer seg hele tiden, har jeg nok klart å holde meg ganske klassisk, men har kanskje hatt noen få elementer av trendfarger som jeg har brukt når jeg pynter bord, 
eller en ny pute i ny og ne.

Jeg er glad i duse farger og kontrastfargene sort/hvitt.

Men i år har jeg falt for rosa... og da er det jo greit at man kan kjøpe til en svært billig penge..
ikke så dyrt å skifte ut, og i tillegg syns jeg de var kjempesøte. 


 
Koppene kr. 19,90 på Nille,
 (tror og tallerkene kostet det) 
Serveringsbrettet er fra IKEA, og kostet 99 kr.
Etasjefatet under er og fra Nille, kun 69 kr., *smiler fornøyd*


Føler meg litt lurt i dag, våknet opp til sol og blå himmel og vindstillt for en gang skyld, nå endelig tenkte jeg,..er sommeren kommet, men den gang ei...nå pisker atter regnet mot ruten og det blåser kaldt...grrrr.
....i morgen da kommer den...eller...

Klem fra Mette

7 kommentarer:

  1. Hei!
    Du disse koppene og asjettene sto jeg leeenge å funderte på om jeg skulle kjøpe - de hadde jo samme i lilla også på Nille..så jeg kjøpte lilla, men de ligger innpakket enda, og er i tvil om jeg kansje er litt mer rosa i år:))
    for se om det blir bytting..
    Her har vi også sett sola i dag, og en del skyer nå i kveld - men opphold enda:)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Så fine asjetter og kopper - og jeg falt pladask for det nydelige etasjefatet!
    Ha en fin kveld :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Skjønnt servise , stod å så på det jeg og, men det var det å finne plass i skapet da/ eller hva man kunne kvitte seg med ???
    Ha en fin kveld :)
    Klem Anne Lise.

    SvarSlett
  4. Takk for tips, det var kjempesøtt! Jeg synes det er godt at det ikke koster for mye, da har man litt bedre samvittighet den dagen man ønsker å skifte ut:O) Men små blomster er alltid lekkert, synes jeg.
    Ha ei fin helg, måtte sola skinne på oss begge!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Hei Mette :)
    Kjempesøte kopper og asjetter ღ jeg elsker rosa… Ikke så lett å følge disse trendene, det er jo så mye fint og det kan fort blir dyrt :) Sto å så på dette jeg også, men gikk ut med fire kaffekopper i syrin ;) fant ut at jeg hadde nok rosa hjemme ღ Uff, sommer er det vel ikke helt ennå – litt for kaldt ennå… Men i dag skinte det virkelig opp her og vi hadde en strålende ettermiddag og kveld, dette måtte bare nytes for i morgen er det meldt regn igjen… Ønsker deg en flott kveld videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Så koselig og sommerlig servise.. Og til en så fin pris - kan ikke bedre bli!

    Ha en flott fridag i morgen!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Dette serviset falt jeg også pladask for!! Har også stettfatet OG det rosa lyset du har i bakgrunnen fra Ikea!

    Pussig! :-)

    Ha en fortsatt god kveld.

    Klem Siri

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.