søndag 19. juni 2011

Kjekke disse....

....hengepottene med krok fra Plantasjen.
Vi har satt opp noen levegger på terrassen for å ha ly for nordavinden, siden disse gjerne fjernes på varme sommerdager ville jeg ikke ha fastmonterte potter.  
Derfor ble løsningen disse, lette å flytte på, og det passer meg bra, flytter og gjør om på terrassen hele tiden :-)







Ser ut til at solen vil besøke oss i dag og :-)

Nå tar jeg med meg kaffekoppen ut, nyter stillheten,  ungene sover...

Klem fra
Mette

6 kommentarer:

  1. Stikker innom for en liten titt!!
    Herlig med litt sol,,,helt enig!
    Kjekke de pottene!!
    Ønsker deg en fin ny uke,med gleder og oppmuntringer!
    Gooooe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for koselig hilsen hos meg!

    Flotte bilder! Likte godt både potten, og ikke minst fulgehuset - fiiiint!

    Ble virkelig en flott avslutningsfest på fredag - først var det samling på jobb, før vi reiste til Ekebergrestauranten til 5 retters middag og godt i glasset. Vi var ca 40 i følget, og det ble en verdig avslutning!!

    Ønsker deg en herlig søndag videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Disse har jeg ikke sett, og de var jo midt i blinken for meg også!! kjempesmart med slike som kan flyttes og hektes på her og der.
    Fin uke ønskes deg, klem;)

    SvarSlett
  4. Kikket på slike forrige uke. Var smarte :).

    Lekre bilder!

    Klem fra Anki :)

    SvarSlett
  5. Smarte krukker ja, har også en tendens til å flytte litt rundt på det meste :)
    Kjempefine bilder :)

    Ha en fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  6. Så kjekke disse pottene var! Sikkert lurt å flytte blomstene når det blir for varmt!

    Søte blomster du har :)
    Ha en fin mandag
    klem Nina

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.