lørdag 8. oktober 2011

Stuen i solskinn

Så deilig det er når solen skinner, vet virkelig å sette pris på de få soldagene som er, det gjør noe med både overskudd og humør.
Har fått gjort en del i dag, overskuddet som har manglet hele uken kom i dag og jeg har vært som en rakett og skulle ønske at denne dagen hadde flere timer. 
 
Kjenner du deg igjen i dette: 
Du starter å rydde i et rom, skal bare ut på vaskerommet med noe og ser at her trengs og en opprydning,...gjør bare det med det samme, noe må ut i boden...oj her trengs litt system i hyllene..så starter en med det,  ok..opp på soverommet igjen (flere timer har allerede gått),...sol ute, må fjerne løv, rusk og rask rundt inngangspartiet, inn på kjøkkenet for å drikke litt vann, hva har skjedd her, opprydning, oppvaskmaskin osv... osv, og soverommet som jeg startet på ble aldri ferdig...
Håper det er sol i morgen og, så jeg får nok en energidag :-))



Nå er det slappis foran TV
Ha en kos kveld :-)

Klem fra Mette

5 kommentarer:

  1. Det ble skikkelig deilig i dag. Det er lenge siden vi har hatt et slikt flott vær. Jeg prøvde meg med å ta noen flere bilder av stuen men vinduene mine burde hatt seg en om gang med såpevann. Det er ikke lenge siden de ble vasket men hva hjelper vel det når det striregner i 2 uker i strekk. hi-hi
    Her har alle untatt meg tatt en tidlig kveld. Her nytes fred og ro og om litt skal jeg sette meg ned å klippe og lime litt pynt til wc og stuen :)) Ha en koselig kveld. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  2. Hehe kjenner meg godt igjen i dette:) Skulle ønske alle dager var sån. Flotte bilder du har tatt, sol er herlig.

    Da får vi bare nyte siste dag i helgen og håpe på sol.

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja, ikke sant. De er fine de dagene hvor overskuddet virker uendelig :)

    Fin kveld videre. Klem :)

    SvarSlett
  4. Kjenner meg godt igjen ja, Mette :)
    Har det slik jeg også, hihi...
    Fine bilder, kjempekoselig hjem du
    har ღ skulle ønske jeg hadde litt
    mer av den energien som jeg har noen
    gange, hihi... det hadde vært kjekt
    det! Her har vi faktisk hatt et
    kjempefint vær i dag, litt kaldt ute
    ser jeg nå, +2,5 grader... merkes at
    det går mot vinter snart ja... Liker
    så godt høsten jeg da, men, men det
    er jo ikke såååå langt igjen til
    våren da :) Ønsker deg en fin, fin
    søndag, og uke som kommer.
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Takk...for at det finnes flere av "den sorten" - håper at ingen stikker innom når jeg har sånne dager, for da er det rot og ting flyter overalt. Skubber rundt på rotet fra rom til rom. Men, så blir det bra tilslutt - alle - steder.
    Ha en super søndag
    Bente

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.