tirsdag 27. desember 2011

Anbefaler

Jeg er så heldig å få Vakre Hjem & Interiør hjem i postkassen, elsker dette bladet.
Jeg har ikke fått tid til og lese den flotte desemberutgaven før i dag, og der fant jeg en flott artikkel om
 Franciska Munck-Johansen, med bloggen Franciskas Vakre Verden, som viser hennes vakre julepyntede hjem, anbefaler dere å ta en titt  i Vakre Hjem & Interiør, desemberutgaven.

Så var hverdagen tilbake igjen, litt godt det.  
Solen er snudd, og vi går mot et nytt år og lysere tider, det er godt å tenke på.
Regner med at alle er fornøyd med julehelgen, vi har hatt en herlig og koselig helg.  
Masse flotte gaver har jeg fått, blant annet en nydelig toalettveske fra Lisbeth Dahl som bare er helt nyyydelig!
 bilde kommer nok.
I tillegg blir det og utforske boken Love Manuela som jeg og fikk til jul, masse masse gode oppskrifter.


Klem fra Mette

3 kommentarer:

  1. Sender du meg adressen din på charlottetotland@gmail.com

    :) Grunnen ser du inne på bloggen min :) Ha en fortsatt fin jul!

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  2. Herlig blad, en favoritt her i huset
    Fortsatt god romjul til deg

    SvarSlett
  3. For en flott blogg jeg fant her da!!!
    Ja, er det ikke herlig at vi går mot lysere tider!! Hvite tulipaner er nydelig - må nok ha noen nå til nyttår!!
    Titter gjerne innom deg igjen!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.