tirsdag 10. april 2012

Hyttelivet over for denne gang

Da var en meget avslappende påske over, deilige late morgener med sen frokost,
 og bare ta ting som det kommer. 
 Selv om om gradestokken ikke har vist seg fra sin beste side, så tiner vi vel opp etterhvert.

Litt godt at hverdagen er tilbake igjen, og det betyr og tid for å gå igjennom selvangivelsen :)
Så nå er jeg godt i gang med kontroll og rettelser for hele familiens selvangivelser,
pleier alltid å være min jobb.
 
I dag ble Tyrkiaturen betalt, alltid kjekt å ha noe og se frem til !!!



Både skjærefjøl og såpeholder er kjøpt i Danmark

Ønsker alle en flott uke, det er jo snart helg igjen :)

Klem

5 kommentarer:

  1. Så herlig med tur til Tyrkia! HURRA!

    Jeg håper du har hatt en finfin tirsdag. For min del var det hardt å stå opp 0630 igjen. Blæh! Men snart skal jeg til Sharm el Sheik. YEAY!

    klem

    SvarSlett
  2. Ja hyttelivet er skønt. Vi har også været på hytte i påsken, og man slapper altså af på en helt anden måde.

    Dejligt med Wiinblad og Madam Blå - jeg kommer jo helt til at savne mit fædreland ;o)

    SvarSlett
  3. Ja tenk, den laange påskeuka fløy som en vind -sånn er det når man har det trivelig:)
    Så flotte blå ting du har kjøpt.

    Klem og ei fin uke videre til deg:))

    SvarSlett
  4. Deilig også med hverdagen som er tilbake. Flotte innlegg om hyttelivet! Kjekt at det kom på Side 2!!

    Kjekt du vil være med på gavedrysset mitt:)
    Håper du får en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Høres ut som du har hatt en fin påske. Fint å kunne ta dagene som de kommer når man har fri også.

    Tyrkia-tur høres helt herlig ut. Å glede seg til å reise er alltid så deilig. :o)

    Håper dagene dine er gode!

    Ønsker deg en glad helg!


    AW

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.