søndag 17. juni 2012

Bilderas fra hytta


En litt sen frokost inntas, vindstille og opphold, 14 grader, ikke verst det.

Mine gamle kopper, eggeglass og skjærebrett i porselen kjøpt på antikk i Danmark


En ganske så flott båt går forbi...

Bare noen blå flasker

Har masse puter på hytta, akkurat nå ligger disse i sofaen

Min flotte skål i engelsk porselen, kjøpt på antikk.

Det samme med denne herlige muggen, engelsk porselen, kjøpt i Danmark



Glimt fra soverommet

Glimt fra terrassen



Ha en flott søndag dere

4 kommentarer:

  1. Du har det virkelig flott på hytta di! Mange lekre gamle og nye ting -kjempestilig og kjempekoselig!
    En fin søndagskveld videre til deg:)

    SvarSlett
  2. For et nydelig sted du har:-)
    Kjempe koselige bilder du viser.
    Ønsker deg en fin uke:-)

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Fine bilder fra hytta.. så ut som en knall utsikt dere hadde der!:)

    Takk for kommentaren hos meg.. Jeg vil ikke flislegge hele veggene, synes det blir litt voldsomt. Derfor jeg tenkte brysthøyde.. Men begynner helle mot å kun male ja:) Får se om ikke det blir til det.. Takk for tips!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Du har det bare så flott på hytten din!!!

    Gratulerer så masse med dagen din i dag!! Hipp hurra!!
    (det er i dag? Får gå innom Facebooken og sjekke)

    Håper alt står bra til med deg!!!

    klem fra Hjørdis

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.