onsdag 6. juni 2012

Hoggestabben vår og hjemmesnekrede plantebenk

For en flott dag dere, sol sol sol, så herlig å pusle på terrassen (dog i fleece), denne dagen skal nytes og lukearbeid er utsatt.

Er veldig glad i plantebenken vår, og hoggestabben vår har vi hatt i mange år, men ble påført litt drivved maling i fjor, samme farge er og brukt på terrassen.

Da gleder jeg meg til plantene blir frodige og fulle av blomster,  jeg er kjempeflink å plukke og vanne hvert år og det har jeg alltid fått igjen for i form av masse blomster.

Nyt dagen dere, håper dere har sol!
3 dager igjen av ferien her...




Klem

1 kommentar:

  1. Så flott uteplass med vakreste blomster,herlig når sola titter fram,jippi:)
    Finaste dagen til deg!
    Klem

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.