søndag 18. november 2012

JEG HAR INNREDET EN LEILIGHET - del 1

...med Finn.no

Da vår leietaker flyttet ut i august, måtte vi totalrenovere leiligheten. 
Dette tok 2 måneder og ble mye mer omfattende enn vi i utgangspunktet trodde. Ettersom arbeidet skred frem og frustrasjonen økte, så vi at vi måtte skifte både kjøkken og bad.
  
Kostnadsrammen sprakk så det suste, og siden vi hadde bestemt oss for at vi skulle leie ut fullt møblert måtte jeg virkelig tenke nytt i forhold til og utstyre leiligheten.

Først gikk jeg igjennom våre egne ting, sorterte ut ting vi ikke bruker, hva jeg måtte kjøpe nytt og hva jeg kunne klare og finne på Finn.no.

Jeg har brukt utallige mange timer på Finn.no, ga bud, ventet og forhåpentligvis havnet noe av dette på gis bort.  Min tålmodighet ga uttelling, og jeg fikk MYE gratis.
I tillegg fikk jeg kontakt med en boligstylist som skiftet ut sitt eget utstyr for boligstyling, og fikk en god del ganske så billig hos henne.

Leiligheten er på 74 kvadrat, med 2 soverom, kjøkken, stue, bad og stor bod. I tillegg egen terrasse.

Mer kommer senere, så følge med, mange gode tips.  Her skal du og få vite priser, og mer bilder selvfølgelig.







Er dere spente på hva jeg har betalt for disse møblene..?
Det skal dere få vite i neste innlegg.

Her skal det lages pinnekjøtt.

Klem


3 kommentarer:

  1. Så flott det var da!! Ikke verst om du har funnet alt det der på finn.no for en billig penge! Det blir nok ikke vanskelig å leie ut den flotte leiligheten der ;)

    Spent på hva du har gitt for tingene, så følger med i spenning på neste innlegg!

    Ønsker deg en koselig søndag.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Så utrulig flott det blei sjølv om det har kosta både tid og penger så har du fått ein utrulig flott leilighet,blir heldige den som får leige der:)
    Spennende å høyre kva du hat betalt for tinga!

    Ein fin søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Skikkeleg lekkert vart det! Sofaen kunne eg faktisk tenkt meg sjølv!!

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.