onsdag 21. november 2012

JEG HAR INNREDET EN LEILIGHET - del 2

Jeg viste i forrige innlegg at jeg hadde innredet vår utleie-leilighet billig/(noe gratis) med Finn.no.
Vi bestemte oss som sagt for å leie ut fullt møblert, og dermed ble Finn.no løsningen.

Vi har fått en meget hyggelig engelskmann som leietaker, han er fornøyd og vi er fornøyd :-)

Som jeg sa, skulle jeg fortelle hva jeg har betalt for alle møblene, .

Jeg har betalt for alt:  6.800 kr. 
(alle møbler i stuen + hvitevarer + salongteppe + dobbel ny Sultan Haslum madrass som skulle selges pga av flytting, bare den koster ny 6.980, puter, og diverse småting)

Koster nytt:   32.642 kr.

Jeg har altså spart: 25.842 kr.

Hva fikk jeg gratis på Finn.no:

* Sofa m/cheselong
* Vitrineskap
* Bord

Kule stolen 200 kr

Det ble nytt kjøkken fra Ikea og vi malte parketten på kjøkkenet.


Detalj fra kjøkken


 Det ble og nytt bad


Nytt og fint soverom


Terrassen





Kunne vist flere bilder av begge soverom, men jeg tror det holder nå.
Jeg har ellers supplert med kjøkkenutstyr og pynteting, så jeg fikk faktisk selv litt ekstra plass i skapene :-)

Leieboer er ihvertfall meget fornøyd.

Det var masse jobb, men veldig kjekt å innrede fra skratsj.
Kunne faktisk vært litt moro å hatt det som jobb....

Ha en fin kveld dere.

Klem

4 kommentarer:

  1. Lurt å bruke Finn,mange penger spart og leiligheten ble jo flott.

    SvarSlett
  2. Skal si du har vært flink, smart og god :)
    Dette ble jo kjempe-bra! Også til den summen da...
    Heldig leieboer -skjønner at han trives ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Wow! For ein jobb! Viser jo at med litt tolmod kan ein få til mykje!!

    SvarSlett
  4. Så flink du er, det ble kjempe lekkert.

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.