onsdag 7. januar 2015

SNEAK PEAK

Et lite glimt av kosekroken i loftstuen
Her er en ny blanding av nytt, gammelt og gjenbruk.

Og veldig fornøyd når jeg fant drømmebordet mitt på Finn.
I tillegg fant jeg en gammel damestol, og den er blitt så fiiin...:-),
etter at den ble restaurert.

Så mer bilder fra loftstuen følger etterhvert.

Glimt av sol her i dag, kjenner litt vårfølelse..yeah.

Men med lav sol ser en mye dritt, 
men har bestemt meg for å senke terskelen til mine egne krav :-)
Så jeg øver meg på å se *litt gjennom fingrene*
Eller rettere sagt det er jeg nødt til når jeg ikke har en frisk kropp.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.