torsdag 8. januar 2015

LOFTSTUEN VÅR, kanskje litt Eklektisk stil



 Da har jeg vært på trening/behandling,...uah..tungt å komme i gang igjen,
men det gjør bra.

Som jeg sa i forrige innlegg skulle jeg vise bilder fra loftstuen. 
Svært fornøyd med denne koseplassen, 
men blir altfor lite brukt.
Her er en god stilblanding, så kanskje litt eklektisk stilart..(?)

Kan hende jeg slenger meg opp her når det er et spesiellt program jeg vil se på TV, 
som ikke tilfredstiller mannens interesser.

Her lå alltid *slengt* en eller annen ungdom, 
men det er et sjeldent syn nå, da de er avgårde i hver sin by på studier.

Sofaen er av merket Formfin, og er kjøpt på Finn.

Bordet er fra 1953 og er laget på Aase Dreieri på Gandal,
var meget fornøyd når jeg fikk tak i dette :-)

Damestolen,...yes, kjempefornøyd,
ble kjøpt via en bekjent og var opprinnelig i en rustrød velur, 
men jeg så potensialet.
Stolen er trukket om, og ble kjempefin.
I LOVE IT

Hylleseksjonen fikk jeg tak i på åpningsdagen til en gjenbruksbutikk,
noen strøk med maling og vips nytt møbel.
Seksjonen er nett, og bygger lite ut, så perfekt til TV og bøker.
Og så har den så lekre ben :-)

Ellers surrer det litt i hodet for tiden,
skal fortelle mer siden :-)

Ønsker dere en fortsatt en flott dag,  











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.