onsdag 16. februar 2011

Vintage style

Vintage er en unik stil, en personlighet, ...det er Chanel 1926 Little Black Dress, ... the Dior 'New Look'.
Vintage for meg betyr noe som er klassisk,  som aldri går av moten og med god kvalitet.
Vintage stilen er ikke dominert av flyktige trender, det er tidløs eleganse, en tid man kunne kle seg uten å bli spurt om hva den spesielle anledningen var. Kvinner var den ultimate kvinnelighet, og menn gentleman uten å miste maskulinitet.

Vintage stilen er et friskt pust både i mote og interiør 
Va va voom
Inspiring
Not new
Timeless
Aspirational
Glamour
Elegance

= VINTAGE










Klem

11 kommentarer:

  1. Hei!
    Første gangen eg er innom bloggen din. Kjempe fin! Legger meg til som følger=)
    God bedring!

    SvarSlett
  2. Godt å høre at du ikke legger ut i husvask :).

    Fint å høre at du har det bra!

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Mye fint innen Vintage. Visste ikke at det var et sammensatt ord:) Godt å høre du har det bra!! Nå får du god tid til å blogge og bare slappe av, ingen husarbeid de neste mange dager:))) God bedring Mette!
    Stor klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. For et flott innlegg! Og så så mye fint! Det var noen klær der jeg gjerne skulle slått kloa i:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Så mye fint, klærne og skoene er helt min smak:).
    Så bra operasjonen gikk fint:).

    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. *til å drømme seg vekk*

    ..Så mange nydelige ting og detaljer..
    *DIGGER*

    SvarSlett
  7. Så mye vakkert!

    Håper du har det bra etter operasjonen. Riktig god bedring!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Så mye fint. Vintage er en herlig stil.
    God bedring :)
    Trude :)

    SvarSlett
  9. Utrolig flotte bilder du hadde her!Drømmer meg helt vekk jeg!*smil*

    SvarSlett
  10. Så flotte Collager! Flott og interessant innlegg :) Love it!

    Klem fra tove

    SvarSlett
  11. dette likte jeg, elsker jo vintage, men her var det en god del inspirasjon å ta med seg videre :)

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.