tirsdag 30. august 2011

Min nesten...'Chanel veske'... som jeg kaller den

Hadde lyst å vise dere *min nesten Chanel veske* som jeg liker å kalle den, kjøpte jeg i Montenegro ifjor.
Min drøm har alltid vært å eie den klassiske Chanel vesken, dream on....så da denne dukket opp med visse likhetstrekk mot Chanel sine vesker, så ble jeg kjempefornøyd :-)


Så må jeg og vise skinnpungen med pung inni for mynter som jeg fant i Danmark til halv pris, kjempefin. Har nemlig lett etter en stor skinnpung med egen pung for mynter, og som i tillegg er stor nok til å ha mobilen i. Ekstra kjekt når noe sier *pang* og samtidig få det til halv pris



Her sitter jeg og knasker gulrøtter, etter at mannen har begynt å trene til halvmaraton og plutselig endrer kostholdsvaner er det ikke lenger så mye *den gode fra Freia* i kjøleskapet,
 men har nok ikke vondt av litt mer frukt og grønt jeg heller :-)

Ha en fin tirsdagskveld dere.
Og takk for alle koselig kommentarer, dere er topp !!!

Klem fra Mette


7 kommentarer:

  1. Sitter her med mitt flotte armbånd jeg, og det hadde stått godt til veskene dine her:O)
    Jeg skulle vært på gulrotkur, jeg også..men trenger ikke løpe halvmaraton;)
    Ha en fin kveld, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Lekker veske og lekker pung...Da Studenten var 15 var hun og jeg i New York og vi var hos Chanel og "lata som" vi skulle kjøpe vesker...De var jo bare lekre alle sammen, men lommeboken sa NEI! NEI! NEI! Ja, ja, vi fikk nå både sett på og tatt på de ekte veskene da....

    SvarSlett
  3. Hei Mette :)
    Fin veske og pung du har kjøpt deg.
    Koselig med noe nytt innimellom...
    Kjøpte meg en skinnveske i sommer
    jeg også, og er bare såååå fornøyd :)
    Kos deg med gulrot og ha en super
    kveld videre, stor klem fra Mettemor ;)

    SvarSlett
  4. Hei kjære venn!
    Takk for koselig hilsen fra deg i dag:)) Har også fulgt med på deg, men har hatt det litt for travelt til å legge igjen kommentarer hos mine bloggvenner. Nå er hverdagen her igjen og dagene er "normalisert".. Flotte tasker du viser, og jeg tror nok du og jeg lider av sammen "syke", vesker og sko dilla hi hi. Likte utrolig godt den pungen du har kjøpt! Leste forresten om din mann i avisen, er mektig imponert!
    Klem fra meg til deg:)

    SvarSlett
  5. Hei kjære venn!
    Takk for koselig hilsen fra deg i dag:)) Har også fulgt med på deg, men har hatt det litt for travelt til å legge igjen kommentarer hos mine bloggvenner. Nå er hverdagen her igjen og dagene er "normalisert".. Flotte tasker du viser, og jeg tror nok du og jeg lider av sammen "syke", vesker og sko dilla hi hi. Likte utrolig godt den pungen du har kjøpt! Leste forresten om din mann i avisen, er mektig imponert!
    Klem fra meg til deg:)

    SvarSlett
  6. Oioi:) Fin veske! Jeg er storfan av Louis Vuitton, men ekte saker har jeg aldri eid.. en dag kanskje:)

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.