onsdag 31. august 2011

Ryddings og ordnings !!

Har du sett...trodde dette skulle forbli en drøm som aldri ble oppfyllt,
ut med ringpermer og inn med arkivkassettene til IKEA.
Fy søren for en jobb, dette tok lang tid, meg og maen satte igang og sorterte alt av papirer og diverse, men nå er det gjort.  Har merket kassettene, så nåde den som arkiverer feil nå :-)
Men har allerede tatt meg selv i å lete allerede,
så da har jeg ikke merket de godt nok....
Utorlig hva vi samler på i løpet av årene, mengden ble jo halvert :-)

Til og med Nikon utstyret og gamle videokameraer/filmer/ledninger har fått sine egne store kassetter.

HERLIG





See you !

Klem fra Mette

5 kommentarer:

  1. Flinkis!!!!
    Herlig med system!!
    Klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Så deilig å få slike ting gjort! Det gjorde vi også da vi flyttet hit i 2001, og bank i bordet, det er fremdeles orden i sysakene!:)) Har hjulpet min datter med opprenskning i kleskapene hennes i dag, og hele 16 poser med sko og klær ble kjørt til Fretex, helt utrolig!!
    Klemmings:))

    SvarSlett
  3. Åh så deilig med ordentlig orden!! :-) Kjempefin veske du viser under her.

    Klem Siri

    SvarSlett
  4. Hei, Takk for koselig hilsen. Gratulerer med orden! klem Siv

    SvarSlett
  5. Det er jo bare så deilig å ta en slik rydde økt.
    Deilig med litt orden i rotet ;)

    Klem Birthe

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.