tirsdag 6. mars 2012

Here I am - this is me

Dette kunne bli et meget langt innlegg, men må jo prøve å trekke frem det jeg vet de fleste venner og familie forbinder med meg.

Små krukker med lokk, annerledes pynteflasker og parfymeflakonger er veldig meg.
De fleste er kjøpt i utlandet og har stor affeksjonesverdi for meg.
Den i midten er kjøpt på en antikvitet i utlandet.




Meg er og..
Rolige duse farger, som gir meg ro.
Hvite blomster, og fine puter.
Pynte fat med masse elementer, og gjør om pynten i stuen er noe jeg elsker
og kan bruke veldig mye tid på..




Jeg kunne nevnt masse flere ting som er typisk meg, men tror det holder nå :)

Dette er mitt bidrag til NIB sin utfordring i mars *Here I am - this is me*
Andre flotte bidrag kan du ser her

Klem

10 kommentarer:

  1. Nydelig bidrag du har her! Elsket de små flakongene og perlene :)

    klemklem

    SvarSlett
  2. Hei så nydelig hjem du har =) og kjempe flott bidrag der du viser mange flotte skatter=) (slikt jeg liker) hehe
    Ha en strålende dag! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  3. Så nydelig hjem du har. Masse fine detaljer :)
    Trude :)

    SvarSlett
  4. Dette kunne nesten vært meg det: karafler og flasker og pyntekrukker, duse farger og lys fat!! LIKER LIKER LIKER!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  5. Sååå fint! Gillar allt!
    Hoppas du mår bra och jag önskar dig en lugn och fin helg...
    Hälsningar från ett gråkallt Öland och Titti

    SvarSlett
  6. Ønsker deg en herlig kveld ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  7. Mange fine bilder!
    Ønsker deg en fin kveld
    Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Åhh så mye fint!! Sånt liker jeg!:-)
    Lykke til i utfordringen!!
    Gleder meg til bloggtreffet!!!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  9. Hei Mette :)
    Så mange fine bilder du viser, og ja dette er deg slik jeg kjenner deg... Nydelige ting og herlig hjem ღ skjønne lysbrett her og herlig puter, lunt og koselig ღ Ønsker deg masse lykket til :) Så du også har skrevet noen anmeldelser på noen bøker under her, det er alltid kjekt!!! - for jeg syns ikke det alltid er like lett å finne bra bøker i all som finnes... Skal sette meg ned å lese litt om den før jeg tar kvelden... Håper du har det bra, og at du har fine dager ღ Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Hei Mette, takk for sist. Så morsomt og treffe deg. Jeg føler jo at vi har truffes før, hehe...god dag til deg!

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.