mandag 5. mars 2012

Mammut

Da var jeg i full fart innom en bokhandel og fikk kjøpt meg noen bøker på mammutsalget etter jobb.
Fant ut at det er utrolig mange bøker jeg har har lest av bøkene som lå fremme til salg :),
men fant da noen.

Må og få kjøpt meg siste boka av Camilla Läckberg - Englemakersken som kommer ut i disse dager, elsker hennes bøker.  

Snøbarnet er en av bøkene jeg har hatt på listen, noen som har lest den?

 Forfatteren Anne Swärd har jeg ikke hørt om før, svensk som debuterte i 2003 og fikk overveldende kritikker. Det store gjennombruddet kom med denne boken Till siste åndedrag.  
Gleder meg til å lese denne.

Forfatteren av denne boken er og ukjent for meg, Heather Gudenkauf.
Dette er hennes debutroman (Vekten av stillhet), en roman som figurerte på bestselger-
listene til både USA Today og New York Times.  Romanen ble også nominert til Edgar Awards for beste debut.
Kanskje denne må leses først :)

I tillegg ble det boken *Nå spøker du* av Sophie Kinsella. hun skriver lett og kjapt med mye snert og ironi, både bisarre, pinlige og morsomme historier.  Noen har kanskje lest Shopaholic bøkene av samme forfatter :) 

Et par bøker til ble det, og ukjente for meg, men kan komme tilbake om/hvis bøkene er verdt noen ekstra ord.

Så nå har jeg masse kjekk lesing foran meg:)

Hadde vært kjekt med tilbakemeldinger hvis noen av dere har lest noen av disse bøkene!

Ha en flott mandagskveld dere.

Klem

1 kommentar:

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.