søndag 1. april 2012

Litt mer fra shoppingen

Alle som har fulgt meg en stund, vet at jeg elsker ZARA, så det er den første butikken jeg 'angriper'.
Her finner jeg alltid basic topper og dressjakker som jeg bruker en del på jobb.

Linjakken har en nydelig blåfarge med bare de nydelige knappene.


Vesker og bager er en svakhet hos meg, fant meg nok en gang en kjekk veske/bag i stoff og skinn, og denne rommer mye plass!  Veldig kjekk som reiseveske.


Blir nok litt mer av interiørinnslag i løpet av påsken :)

Ha en fin dag dere :)

Klem


3 kommentarer:

  1. Deilige fargar :) Friske og fine og sommerlige!

    God påske, frue.

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. Sliiiiitan! Veldig "17-mai"!
    Goood påske, klem, M

    SvarSlett
  3. Hei Mette :)

    Den vasen kjøpte eg på "Fryd" som holdt til vis-à-vis Bolia på Kvadrat, men den vart nedlagt for nokre år sidan.

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.