lørdag 17. januar 2015

DO MORE OF WHAT MAKES YOU HAPPY


Hei der 

Ja nå gleder jeg meg til i kveld, skal på stort party.
Så nå er det snart pyntings på gang.
En bagatell egentlig, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal ha på meg. 
Normalt velger en kjole først, og så smykke,
men jeg gjør motsatt i dag.
Har lyst å ha på meg et av disse 
 smykkene.....(som du ser litt av nedenfor)

Har ikke kjøpt noe nytt, så da er det å prøve kjole,
 gru.......klærne er garantert blitt ganske så mye strammere etter jul.

Var innom et flyttesalg i dag, og der var myyye fint,
det meste var nytt og det var et Styling firma som sto for salget.
Noe påfyll til heimen ble det. Viser etterhvert.

Ha en flott lørdagskveld






2 kommentarer:

  1. Mine klær er også blitt litt strammere etter julen, men jeg er i gang med å få dem bort igjen. Håper du finner passende kjole og får en flott kveld i partyet.

    SvarSlett
  2. Det er rart med det - man kan ha mange kjoler hengende i skapet, men når man skal noe så har man liksom ikke akkurat den kjolen man trenger :p
    Håper at du fant en som passet smykkene, og at kvelden ble super.
    Ønsker deg en god søndag.
    Klem fra Christine

    SvarSlett

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥