fredag 16. januar 2015

JEG HAR TATT ET SKRITT VIDERE

God fredag alle sammen

Jeg har aldri redigert bildene mine, hvorfor ikke....
Kanskje fordi jeg har bestemt meg for at det fikser jeg ikke,
har alltid hatt litt angst for fototeknikk og redigering.
Kunne jo tatt fotokurs som fulgte med Canon kameraet,
men det gjorde jeg ikke.

Nå har jeg lekt meg litt i Photoshop Express Editor,
for å prøve å fremheve en farge i bildet.
Har langt igjen på vei til å fikse dette,
men dere som har gjort dette en stund, er jeg litt på vei eller ?? 

Hadde satt pris på ærlige tilbakemeldinger og tips.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.