søndag 18. januar 2015

NYTT FRA STUEN

Hei

Nevnte i går at jeg hadde vært på et flyttesalg som et bolig styling firma sto for.
Det meste som skulle selges var helt nytt, og merker som RM og TM Design trakk masse folk.
For de som skulle ha møbler var det noen som gjorde et skikkelig varp til en veldig billig penge,
så her var det mange glade og fornøyde kjøpere.

Jeg fikk takk i denne lampen, SÅ FORNØYD !!

Håper alle har hatt en like flott søndag som meg.
Et fantastisk vær, så har vært flere timer ute i frisk luft, 
 tatt masse bilder, og ruslet i sjøkanten.
Denne dagen har vært vanvittig god for kropp og sjel.

I tillegg hadde vi en fantastisk kjekk kveld i går,
så er veldig godt fornøyd med denne helga.

Nå skal jeg se Hver gang vi møtes (i reprise fra i går) 

Ha fortsatt god søndags kveld,
og at uken som kommer bringer med seg et like fantastisk vær som i dag.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.