tirsdag 25. september 2012

Det har vært en kjekk dag !


I dag har jeg hatt en informasjonsrik og kjekk dag på kurs med påfyll av ny kunnskap og mye god mat.

I det siste foredraget hadde vi en foreleser som het Nils "Nisse" Simonsen, en pensjonert kirurg med hjerne som lidenskap. Han er og forfatter, og er en av Sveriges mest etterspurte foredragsholdere og over 30 kritikerroste programmer for fjernsyn med tema om hvordan holdninger påvirker livet ditt.

VARFÖR MÅR VI SÅ DÅLIGT NÄR VI HAR DET SÅ BRA? Du kan lese mer her

Han er en utrolig morsom, engasjerende, spennende og høre på og er en energibunt på scenen.
Så jeg skal jammen meg kjøpe en av hans bøker.



Så nå er det litt slappis før jeg skal på førpremiere i det nye konserthuset i Stavanger, og jeg skal se


Gleder meg masse.
Ha en flott kveld.

Klem 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Takk til dere alle som legger inn masse fine ord hos meg, det bidrar og til at jeg og finner frem til deg ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.